środa, 21 stycznia 2015

My kobiety..

Nie zdajemy sobie sprawy, jak faceci szanują gdy kobieta jest sobą i jest naturalna.
Faceci nie lubią gdy kobieta ma dużo makijażu na sobie, gdy robi sobie operacje plastyczne, między innymi  powiększanie biustu lub pośladków, oni lubią naturę, ale czy to jest prawda ? może oni tylko tak mówią że bez makijażu jesteś piękna?!Z własnego doświadczenia wiem że to co oni nam mówią to jest prawda ! powinniśmy też ich zdania czasem wysłuchać, a nie zaprzeczać i nie dać dojść do słowa. W tej sprawie powinno się szukać kompromisu, tak aby jedna strona się wypowiedziała i druga. Zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie. Ty i on będziecie zadowoleni jeśli będziecie ze sobą szczerzy, nawet w tych trudnych tematach. Wiem że kobiety co nie które myślą: " a co ja będę ze swoim facetem gadać o tym jak to moje życie ja decyduje o tym jak chce wyglądać , ok?!" Ja nie mam nic przeciwko ale Pamiętajmy że faceci są po to żeby nas wesprzeć a nie tylko krytykować i nas dołować.  Nasi Faceci kochają nas takie jakie jesteśmy i też nie możemy na siłę się zmieniać. Pamiętajmy że nie jesteśmy same.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz